تقدیر اولیای محترم از دبیران و همکاران محترم آموزشگاه به مناسبت روز معلم و آماده سازی فضای دفتر آموزشگاه

ای معلم تو را سپاس: ای آغاز بی پایان، ای وجود بی کران، تو را سپاس. ای والا مقام، ای فراتر از کلام، تو را سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی سپاست می گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم . ای نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی،ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی تو را سپاس می گویم. این تو یی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می پرورانی و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت نامت سپاس می گویم. همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد، اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.

در مورخ 11 اردیبهشت ماه 98 روز چهارشنبه سرکار خانم امامی فر معاون محترم پرورشی آموزشگاه با همراهی سرکار خانم مرادی مربی محترم پرورشی فضای سالن و دفتر آموزشگاه را جهت روز معلم آماده سازی نمودند .

سرکار خانم رضوی مسئول محترم حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده , سرکار خانم زهرا علیزاده مسئول فرهنگی هنری حوزه بسیج دانش آموزی و سرکار خانم میرزازاده مسئول محترم حراست اداره محترم آموزش و پرورش تربت حیدریه به آموزشگاه تشریف آوردند و به مناسبت روز معلم هدیه ای جهت یادبود به مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم افشاری اهدا نمودند.

و پس از آن تعدادی از اولیاء محترم دانش آموزان عزیز جهت تبریک روز معلم به آموزشگاه تشریف آوردند و حضورا این روز را به دبیران و همکاران محترم آموزشگاه تبریک عرض نمودند


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20