برگزاری جلسه مشاوره ویژه کنکور 1401

به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان پایه یازدهم جهت کسب خدمات مشاوره کنکور 1401 به دو گروه تقسیم شدند. که در مورخ 31 خرداد ماه 1400 طی دعوتی که از گروه دوم انجام پذیرفت این عزیزان راس ساعت 9 به همراه یکی از اولیای خود در سالن آموزشگاه حضور به عمل آوردند .

در این جلسه جناب آقای کنعانی مسئول محترم موسسه امام حسین(علیه السلام )  ، سرکار خانم تربتی نیا معاون محترم موسسه ،جناب آقای عبدالله زاده مشاور محترم، جناب آقای سلیمانی مسئول محترم گزینه دو ، سرکار خانم افشاری مدیریت محترم آموزشگاه و معاون محترم آموزشی سرکار خانم فضلعلی حضور به عمل آوردند .

در ابتدا مدیریت محترم آموزشگاه به عرض خیر مقدم به حضار پرداختند سپس آن جناب آقای کنعانی به حضار خیر مقدم عرض نمودند و دلیل تشکیل جلسه و برنامه های آتی را بیان نمودند .

پس از جناب آقای عبدالله زاده مشاور محترم به ارائه راهکار های درست مشاوره پرداختند و برنامه مطالعاتی به دانش آموزان عزیز ارائه نمودند و فرمهای مخصوص برای تکمیل اطلاعات جهت ارتباط بهتر با دانش آموزان را جهت پر کردن تحویل و پس از آن جمع آوردی نمودند و دانش آموزان و اولیای گرامی سوالات خود را از ایشان پرسیدند .

و در انتها جلسه از حضار پذیرایی صورت پذیرفت .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20