انجام اقدامات و برگزاری جشن روز مادر

در مورخ 4 اسفند ماه 97 روز شنبه سرکار خانم مرادی مربی محترم پرورشی آموزشگاه به همراه سرکار خانم امامی فر معاون محترم پرورشی آموزشگاه سالن آموزشگاه را به مناسبت روز مادر به نامهای حضرت فاطمه(سلام الله علیها) آذین نمودند .

 و در مورخ 6 اسفند ماه 97 روز دوشنبه مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم افشاری طی جلسه ای با معاون محترم آموزشی سرکار خانم فضلعلی و مربی محترم پرورشی سرکار خانم مرادی در خصوص برنامه های روز مادر برنامه ریزی های لازم را انجام دادند.

و در مورخ 6 اسفند ماه پیام تبریک روز مادر به مادران گرامی دانش آموزان عزیز ارسال گردید و از این عزیزان دعوت گردید در جشنی که در مورخ 7 اسفند ماه 97 روز سه شنبه ساعت 10 برگزار میگردد حضور به عمل آورند . در ساعت 9:30 روز سه شنبه فضای آموزشگاه با همکاری تمامی همکاران کادر به سرپرستی معاون محترم پرورشی آموزشگاه سرکار خانم امامی فر جهت برگزاری جشن روز مادر آماده سازی گردید و هدایایی جهت اهدا به مادران دانش آموزان عزیز فراهم گردید.

در مورخ 7 اسفند ماه 97 روز سه شنبه جشن با شکوهی با حضور اکثریت مادران دانش آموزان عزیز در حیاط آموزشگاه برگزار گردید که در ابتدا سرکار خانم افشاری مدیریت محترم آموزشگاه به این عزیزان خیر مقدم عرض نمودند و سپس جناب آقای موسوی مداح محترم مولودی به مناسبت روز مادر اجرا نمودند و سپس دانش آموزان هنرمند به اجرای موسیقی پرداختند و دانش آموزان عزیز کتایون غفوری نیا دکلمه ای با موضوع مادر را اجرا نمود و در پایان با اهدایی گل به مادران عزیز مدیریت محترم این روز را به این عزیزان تبریک عرض نمودند.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20