آذین تابلوی پرورشی به مناسبت رحلت امام خمینی(رحمه الله علیه)

در آخرین شب زندگی و در حالی که چند عمل جراحی سخت و طولانی در سن 87 سالگی تحمل کرده بودند و در حالی که چندیـن سرم به دستهای مبارکش وصل بـود نافله شب می خـواند و قـرآن تلاوت مـی کرد. در ساعات آخر ، طمانینه و آرامشی ملکوتـی داشـت و مـرتبا شـهادت بـه وحـدانیت خـدا و رسالت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را زمـزمه مـی کرد و بـا چنین حــالتی بـود که روحـش به ملکـوت اعلی پرواز کرد. وقتی که خبر رحلت امــام منتشر شـد ، گـویی زلزله ای عظیم رخ داده است ، بغضها تـرکید و سرتاسر ایران و همـه کانون های که در جـهان بـا نام و پیام امام خمینی آشـنا بـودنـد یکپارچه گریستند و بـر سر و سینه زدنـد. هیچ قلـم و بیانی قـادر نیست ابعاد حـادثه را و امواج احساسات غیر قابل کنترل مردم را در آن روزها تـوصیف کند

امام خمینی در روز بیستم جمادی الثانی 1320 هجری قمری مطابق با 30 شهریور 1281 هجری شمسی ( 24 سپتامبر 1902 میلادی) در شهرستان خمین از توابع استان مرکزی ایران در خانواده ای اهل علـم و هجرت و جهاد پای بـر خاکدان طبیعت نهاد و در 14 خرداد سال 1368 هجری شمسی به ملکوت پیوست.

در مورخ ۱۰ خرداد ۹۹ روز شنبه به مناسبت روز رحلت امام خمینی (رحمه الله علیه) مربی محترم پرورشی آموزشگاه سرکار خانم مرادی تابلوی پرورشی آموزشگاه را با تصاویر و مطالبی به این مناسبت آذین نمودند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 19/20